Ezoli35 merhaba benim oğlum 18 ocak doğumlu bizde doğumda bise yoktu. İlk 2 ay güzel kilo alirken 2 aydan sonra şüphelenip baktırdım az kilo almıştı ve tiroid yüksek çıktı bizdede. Ozaman kaçtı bilmiyorum fakat hemen devlete endokrin doktoruna gittik orda 5 bi kaç gittiydi 15 gun sonra tekrar gittik 7,45 çıktıydı sonra bidaha çağırdılar 15 gun sonra en son 10 nun üzerine çıktı sürekli takip edildi yani en sonunda biz sinirlendik birsey yapmıyorlar diye çünkü bizim değerimiz hep çıkıyordu suan ilaç kullanıyoruz ne yazikki. Bebeğim daha yeni 5 aylık oldu ve galiba 15 gun kadardir ilaç kullanıyoruz yine gidip bakacağız ne durumda tiroid diye. Sizde yinede takip edin lütfen tiroid cok onemli cunku. Benim bebegimin kilo alimini yavaşlattı ne yazikki😢