Dilek75 valla canım bana hamileyken çıktı aşı yaptırmadım doğumuma 1 ay var belki bisey olur diye doğumdan sonra oğlumun kontrolü için hastaneye doktora gittiğimizde sordum yaptır dedi emzirme nasıl olcak hocam dedim hemen emzirebilirsin daha iyi olur onada antikor geçer dedi 1 aylık aşısında 1.ci dozumu yaptırdım eve geldim emzirdim 2.ci ay aşısında 2.ci dozumu yaptırdım eve geldim emzirdim dün kilo kontrolü vardı 3.cü dozumuda yaptırdım eve gelir gelmez emzirdim bu arada oğlum 5 ay 5 günlük