Aryabebek14 besdakikamola anladığım kadarıyla nerdeyse 6 aya kadar olan var çoğunlukla en kısa zamanda dönelim o günlerimize 😀😀😀
DurununAnnesiiii Aryabebek14 ben 2 ay 10 gün sonra oldum ama 1 yıldan fazla sürenler var ve doktorlar normal oldugunu söylüyor cnm. Gelinimiz 1 yıl 3 ay sonra olmuş mesela dün akşam konusu geçmiştide öyle söyledi
569767 Aryabebek14 bende öyleydim 4 ay 20 gün sonra oldum inşallah sizde olur bi an önce rahatlarsınız
Fatos_tekeeva Aryabebek14 ben hemen olmustum kırkım çıktıktan sonra hatta 1 gün kaldı adetime lanet olsun 😫😫😫
Aryabebek14 Fatos_tekeeva ah deme öyleeee 😀😀 ne güzel işte olmuşsun hemen normalde bnde sevmiyorum regl olmayı hep ağrılı geçer. Ama İnan olmamak cok daha kötü yüzüm kırmızı nokta dolduuu cok sinirlilik hali içindeyim
htceee98 Aryabebek14 bende sezeryan doğum yaptım ve ilk adetimi kızım 10 aylıkken oldum.ilk 1 yıl düzensiz olabiliyor
Aryabebek14 EmineB10 😮😮😮 ay inş o kadar sürmezzz peki sizde duygu durumu nasıldı etkiliyor muydu regl olmamanız
EmineB10 Aryabebek14 ben memnundum ya. Oh rahat rahat hem çocukların zorluğu var hem de üzerine o binmemiş oldu çok ağrılı geçiyor çünkü benim. Sinirlerim bozulmadı ama libido düşüktü😄adet olduktan sonra biraz yerine geldi
Aryabebek14 EmineB10 😀😀😀😀 bende sevmiyorum regl olmayı benım de ağrılı bunalımlı gecıyor ama bu kez ruhen ve fiziken rahatsızım 😀😀😀
Aryabebek14 Fatos_tekeeva evet istemsiz bir şekilde yüzümde bişiler çıktıkça sinirleniyorum ya haliyle daha kötü oluyor