Önce bebelac sonra aptamil kullandık iki mamanında tadına baktım bencede aptamil tadı daha yoğun bebelaca göre bence ikiside kabızlık yapan mamalar bize öyle yaptı hipp combiotik çok güzeldi kabızlığı çözdü ama bizim cimcime zorla içti çok mama değiştirdik ve ekonomik kızım bebivitayı seçti kabızlık falan kalmadı 😁 1 ayda 800gram almş ama bizimki iştahsız bebe doğuştan minyon