Melike13 Kızlar bebegim 13 gunluk gece neredeyse hic uyumuyoruz gunduz iyiyiz gece surkli emmek istiyor sanirim gece sutum o kadr ii olmuyor yarim saatte 40 dk da bir uyaniyor emmek istiyor mamaya baslanmali mi sizce ?
Betlll Melike13 gece aslında vicut dha çok süt üretir cnm sütünle karnı doyuyosa başlama mamaya bence emdikçe artıcak sütün
Gulsen Melike13 bencede baslama tatlim daha cok kucuk normal sık kalkmasi bizde oyleydik sonra duzeldi
Barsem1912 Melike13 sağıp dolaba koy gece ısıt şırıngayla ver mamaya gerek yok bence ben böyle yapıyorum