Mommysharkdoodoodoodoo İlk ben başlayayım 😁 Park bugün kapalıymış annecim 😅 Ay bu yemeği Niloya/Mete (artık o an hangi çizgi film karakterini taktıysa kafasına) yapmış senin için 😁 Haydi sıra sizde
Domino Mommysharkdoodoodoodoo Ay hiç söyleyemiyorum yaaa. söylesem hemen vicdan azabı çekip doğruyu söylüyorum. 😩😬😨
Reyna Mommysharkdoodoodoodoo 18 aylık şuana kadar yalan söyleyecek kıvama getirmedi bakalım önümüzde ne olacak 😁😂😂
biryazmasali Mommysharkdoodoodoodoo her gidenin arkasindan agliyordu bende disciye gidip gelecekler diyorum 🥰
Mommysharkdoodoodoodoo Domino hiç vicdan yapamıyorum 3 yaş krizi haliyle bazı şeyler dozu aşmayacak ölçüde pembe yalanlara dönüşebiliyor
Huelya Domino Mommysharkdoodoodoodoo bende yalan söylemeyenlerdenim doğduğundan beri hiç yalan söylemedim kardeşini doğurup sezeryanla acılar içindeyken birazcık acıyor demiştim sanırım tek yalanım bu eğer sayılıyorsa 26 aylık inşallah sonuncusu da bu olur
adastra Feyyyzza Ay bilmiyorum mesela dedesi seni parka götürecem dediğinde kayınvalidem de kızıyor al götür kızı kandırma diye. Ne bileyim anliyor hevesleniyor sözümüzü tutmazsak üzülür gibime geliyor 😁
Domino Mommysharkdoodoodoodoo Öyle tabi kii benimkiler biraz büyük oluğu için söyleyemiyorum. yalanı yakaladı mi Yalancııı öyle değil böyleymiş diyorlar 🤣🤣🤣
Mommysharkdoodoodoodoo Reyna daha küçükmüş 😁 bizimki 2,5 yaş gece uyku vakti gelince elektriklerin de kesildiğini sanıyor
KuzeyyAdaannesii Mommysharkdoodoodoodoo babamin arkasından çok ağlıyordu bende gidecem diye babaminda eli yanmıştı olum dede doktora gidiyo diyorum ya da yemek yemek istemedigi zaman kızıma yediriyo gibi yapıyorum peki o zaman elif ada yesin o büyüsün diyorum şey bikac bişe daha var aslında ben birazcık söylüyorum sanırım 🙇🏼♀️🙇🏼♀️🙇🏼♀️🙇🏼♀️😂 babasının arkasına agladiginda oğlum sana pasta almaya gitti diyorum hii tamam diyo üç yaşında benim oğlumda
Zeyn07 Mommysharkdoodoodoodoo bizim marketimiz var bazen musterilee geliyor çocukları ile o çikolatayı abla satmıyormus o oyuncak satılık değilmiş filan diyorlar 🤣
lalbg Mommysharkdoodoodoodoo normalde tv açmam ama öğle yemeği vaktinde 360 tvde aileler yarışıyor programı var. Onlar alkış yaparken “bak seni alkışlıyolar” diyerek yemeğini yediriyorum😂
eylulece Mommysharkdoodoodoodoo haha aynı benimki. O da aydede gelince ışıkları kapatıyor diye biliyor
Papatya37 Mommysharkdoodoodoodoo ya ne güldüm çok fenasınız 😂😂benimki 9 aylık ilerde yaparim aklımda bulunsun 😂😂
biryazmasali Mommysharkdoodoodoodoo haha bizimki o leveli atladi wcnin kapisini aciyor inanmiyordu simdi bu bakalim bi sonraki ne olacak birde market sevdamiz var genelde bizim isimiz olmadiginda kapali🤣 bende baya soylyorum ama aklima gelmiyor simdi
Mommysharkdoodoodoodoo Cinarrr ahahaha 😅 ben dürüst olup üstümde yeterli nakit yok dedim 1 hafta bizim hiç paramız yok anne diye ağladı keşke bunu deseydim
MelekSubasi Mommysharkdoodoodoodoo Bende doktor çocuklar parka çıkmasınlar diyormuş diyorum. Yoksa nasıl durdurcam evde.
Haidi Mommysharkdoodoodoodoo Oğlum artık yutmuyor da kızım (2.5 yaş) sevdiği çizgifilm karakterlerinin steckerlarını tabağının altına yapıştırıyorum her öğünde acaba bugün sana yemeğini kim getirmiş hadi bitir de hemen bakalım diyorum Bi hevesle koca tabağı bitiriyor 😅 Aaa elsa getirmiş Aaa niloya getirmiş Aaa bugün de doktor teyze getirmiş vs 😍
MelekSubasi Haidi ay valla güzelmiş kız bu bende bir dönem oyuncaklarıyla yemek yediriyodum artık kanmıyor senin taktiği de deneyim.
seheriko Haidi ulaaaaaaaaa ben bunu hiç düşünmemiştim 🙄 Ronyaya böyle yemek yedirmeyi deneyeyim eğer ki olursa sabah akşam her öğünde duacın oliceğiiiiiim 😂😂