Kubra3468 37 günlük oğlum, hemen hemen bizim de öyle. 2-3 gündür gaz sancıları var o yüzden kucakta uyumaya çok alıştı yatağa koyduğum an bilemedin 3-5 dakikaya ağlıyor. Bir çay yapıp ekmek arası yapmaya fırsat bırakmıyor. Sling aldım onda da pek rahat edemedi napcam bilmiyorum.