kereminannesiiiiiii Bebeğim neredeyse 3 aylık ve son birkac gundur ağlama nöbetleri geciriyor. Bu durumlarda siz anneler neler yapıyorsunuz?
Talhaninannesiii kereminannesiiiiiii hicbirsey yapamiyordum canim şuan 4. Ay atagindan kamyon çarpmış gibi çıkalı 1 gün oldu😁 sabir gerektiriyor yakinlarinda biri varsa destek al az uyu az dinlen az dışarı cikip hava al güzel anne unutma ki bu günler geçici 🥺❤
Talhaninannesiii Ebruu67 her ay ataklar oluyor mesela bizim 3. Ayin sonunda başladı 4. Ayin ortasinda azda olsa düzene bindik😒