Destinaaa Trendyolda bakıyordum 400 tl ye diş kaşıyıcısı gördüm yuh artık dedim var mı öneriniz bebeğim 4 buçuk aylık
Honki_Ponki Destinaaa ben çilek diş kaşıyıcı kullandım çok faydası oluyordu elinde tuta biliyor bak istersen bizim çok işimize yaradı elindende hiç düşürmezdi
Mom4565 Destinaaa Ohaa dışı bunu çıkartıyor acep bu kadar pahalı.😆. Dış eldiveni ve dış macunu fırça var 3. Aydan itibaren kullanılıyor çok güzel bir şey tavsiye ederim.
Honki_Ponki Fiyatı çok pahalı ama ben hamileykwn Bim e gelmişti ozman aldım başka kaşıyıcıları azına sokmsı bu çok rahattı digerleriyle işi olmadı hiç benim kinin her uere bunu götürdüm ben