Melikenur15 Kızlar alıyor musunuz biz adres değişikliği yaptık 3 Aydır hala aynı yere gidiyormuş gelmiyordu sütümüz aradık ihalede dediler Şubat ayınca başlicaklar dağıtıma dedi doğru mu bu ?