Hanımlar 2 yıllık çamaşır makinem var deterjan markası olarak Alo kullanıyorum, kızımın kıyafetleri için granül kullanıyorum ama güzel yıkanmıyorum ekstra leke çıkartıcı domestosunkini kullanıyorum ama yine aynı. Ne yapmam lazım en iyi sonucu almam için dün vanish kosla leke çıkartıcı aldım Kovada su ile bu gece bekleticem bakalım işe yarıcak mı? Siz lekeler ile nasıl başa çıkıyorsunuz öneri istiyorum?