Kızlar oğlum 8 aylık aşırı tembel hiç hareket etmeyi sevmiyor dönerken bile kırk nazla döner dönüncede direk yatar olduğu yere😂 örümceğin yararlarından çok zararını biliyorum evet ama belki biraz olsun hareketlenir diye gün içinde 5-10 dk bindirmek için aldık ama yok onada koyuyoruz önündeki oyuncaklarıyla oynuyo sadece hiç hareket etmiyo ayağını bile oynatmıyo sonrada sıkılıp ağlıyo zaten 😅nasıl hareket etmesini sağlayabilirim örümcekte bi fikriniz var mı? 😌