Selinsak tekrar emzirmek neden günah? Sütünüz gitmedi mi peki?
Brnim kızım 15 aylık geçen hafta bir hastalık geçirdi. Ağzında yaralar çıktı, daha öncesinde inanılmaz memeye düşkün bir çocuktu. Ama bir hafta acıdan ememedi. Şimdi emebiliyor ama süt gelmiyor. Geliyor öpüyor, emmeye çalışıyor 5 sn ve bu kadar. Yani aslında çocuklar oradan gelecek süt içindeğil de anneyle temas için emmek istiyor. Bence sütünüz de gittiyse, arada dokunmasına meme üstünde yatmasına izin verin. Zamanla vazgeçer gibi