YusufEren 6 çekmeceli dik olanlardan kullanıyorum, özellikle statik tercih ettim no frost değil. No frostlarda buzdolabı kokusu oluyor, statiklerde hem bu olmuyor hem de daha uzun süreli kullanılıyor içindekiler. Hafif karlanma yapıyor, öyle eski tipler gibi değil . Alacağınız yere danışırsanız daha ayrıntılı Bilgi verirler 👍🏼