33 aylık kızım bugun sürüntü ile pozitif cıktı surubunu verdi 5 gün kullanılcak 6.5 aylık oglumda var onada icir cay kasıgı ile dedi. Basına gelen var mı kızımın ates cıkıyor ama 38 üzerini 1 kere gördük sadece. Surubu iyi geliyor mu? Evde baska takviye ne vereblrm acaba