Mammamiaa_ mesleği güzelmiş. Burada evet çalıştığın sürece ekonomik süreç çok zor değil. Maalesef turkiyemiz inan çok güzel ama ekonomi yaşam şartları insanları çok zorluyor eşimde 17 yıldır burada. Ben 1 yıl oldu geleli. Çok güzel yanları var doğru. Ama keşke Türkiye qyni şartlarda olsa da ülkemizde kalsak.