Merhaba 16 günlük bir oğlum var. Ama şimdiden cooooook uykusuz yorgun hissediyorum. Şuan annem yardım ediyor ama kendi evime gitmekten korkuyorum. Bebeğim geceleri uyumuyor doğru düzgün hep ağlıyor gazı var sanırım ayagını karnına cekip duruyor. Ne zaman düzene girer sizce bebekler kaçıncı aydan sonra bakımı daha rahat oluyor benüm de kendime zaman ayıracağım vakit gelecek mi 😭😭😭😭