Oglusannesi26 Merhaba anneler sizdirmayan bebek bezi önerisi istiyorum baby turco ve sleppy hariç !! Her sabah üzeri ıslanıyor oğlumun (15 aylık ) tavsiyelerinizi bekliyorum 😊
Gzdturk Gzdturk ilk oğluma primadan miniese geçiş yapmıstım ne sızdırma yaptı nede pişik.. şimdi bebeğim 2 aylık ilk sleepy natural aldım ama o da sızdırdı şimdi yine miniese geçtim ben çok memnunum
gezgin_anne Oglusannesi26 bedeni küçük geliyordur bezin yada çok yaptigu için illa ki taşar gece bir defa değiştirin bence
Timuralp Oglusannesi26 ben size molfix pure and soft öneriyorum prima premium care ile aynı kalite de o kadar yumuşakki hemde kalın ince de değil sızdırma yapmadı benim oğlumda