Bir haftadır doktorumuzun önerdiği şekilde sidefer damla kullanıyoruz. Fakat bebeğimin uykusu çok düzenli ve sakin bir bebekken gece gündüz uyumayan, sürekli mızıklayan bir bebek oldu. Sizin bebeklerinizde de aynı yada farklı değişikler söz konusu olan var mı acaba?