Merhaba anneler doğumdan sonra mastit oldum antibiyotik kullandım daha sonra sağ göğsümü emmedi bebeğim sol emdi hep 7 aylık oldu hala sol devam ediyoruz . Sol göğsüm saga göre iki beden büyük ara ara tıkanıklık oluyor şişiyor bu hep böyle mi devam etcek göğsüm duzelmicek mi var mı bu durumu yaşayan ?