Defneada- benimki 23 günlük oldu düzeni yok tabiki uyku emme mama istediği zaman oluyor hep bazen gece uyuyup gündüz uyumuyor bazen de tam tersi, yememden feragat etmiyorum hiç kahvaltı sofrasında emziriyorum hem ben yiyorum hem o mutlu oluyo, olabildiğince emzirmeye çalışıyorum kucağımda uyutuyorum kucağa da alıştı ama olsun anne bebek bağımız güçleniyor, ev işlerini unuttum artık zaten😄