Galiba erken ama iki gündür gündüzleri çok mız mız aynı yenidoğan gibi ben şoktayım uslu kızım gitti başka bir çocuk geldi gaz sorunu yok mamasını içiyor kakasını yapıyor gece uykusu var ama gündüz mız mız durmuyor yanından ayrıldığım an çığlık çığlıpa 3 ay 16 günlük acaba bir sıkıntısı var ben mi anlamıyorum her şeyi atağa bağlayanları hiç sevmiyorum 🤦♀️Ama bu ne şimdi ?