begonvilkokusu Oğluma oda takımı bakıyorum kızlar ikisi arasında kaldım grili istemiyorum ilerde kızım da olur belki diye hem erkeğe hem kıza gitsin istiyorum😅 <img src=“https://imgyukle.com/f/2022/01/06/oTFSKn.png” alt=“oTFSKn.png” border=“0”> <img src=“https://imgyukle.com/f/2022/01/06/oTFCHh.png” alt=“oTFCHh.png” border=“0”>
Hygge begonvilkokusu 1 numara 😍 benşm bütün mobilyalarım ahşap desen, ahşap desene bayılıyorum. Özellikle çocuk odasına çok iyi gidiyor, beyaz renk hiç sevmiyorum çocuk odasında 😅🙈🙈
Reyna begonvilkokusu bunlar kullanışsız oluyor yüksek ve kapısı ortada olduğu için çocuk kendibi bilene kadar yatıramıyorsun düşer diye bende de vardı hamileyken almıştın kullanamadan sattım bu yüzden
begonvilkokusu Reyna ben de düşmez kolay yatar diye bunu tercih ettim 2 yaşında neden rahat olamaz anlayamadım tam
Danerys Griliyi göremedim ama kız odasına da kullanabilirsin bence şeker pembesi ile inanılmaz uyumlu olurlar. Ama iki görsel arasında 1. Daha hoş
begonvilkokusu Deletedmom8453 neden peki ilk kez alıcam da kullanışlı dediler ondan alıcaktım nasıl almalıyım
Cambardak begonvilkokusu evim ahşap ağırlıklı uysun diye onu seçerdim ama gerçekten çoğunluğun dediğini mi yapacaksınız ben ne içime sindiyse o değiştirmem yapamammmm ıııı’ııı