serebro saresmami organik boyalar varmış sanırım… ombre yaptırmıştım ama komple dipten boyanmadım zaten hiç.
Sevimliannee saresmami ben 8. Ayda boyatmıstım ablamın düğünü vardı. Bi sıkıntı olmamıstı hatta suan 6 yasında oglum🤣
yaseanne1 Ben ampnyaksız boya ile boyattım valla herkes farklı bir şey diyor 🤷🏻♀️ Ben yaptım siz yapın diyemem ama ben kendimi böyle daha iyi hissediyorum
2209 saresmami tabikide boyatilir, organik boya yapsin kuaförünüz. Ben hamileyken bule boyattim, hatta brezilya fönü bile yaptirdim. Bisicik olmazz, sizede iyi gelir kendinizi yenilemek. Bende yarin tekrar gidicem dip boya yaptirmaya :))
Gullcann saresmami Oğlum 6,5 aylık ben boyatıyorum. Saçlarım sarı ve hamilelik boyunca boyatmadim yarı sari gezdim oyüzden oğlum 2 aylıkken boyattim
2209 minikbaykus tabi emzirirkende boyatiyorum gic bir sorun yok. Yaptirabilirsiniz. Boyaniz organik olmasina dikkat edin yeterli. :)