MSU2021 bizim doktorumuz ayına göre yapması gereken şeyleri söyleyip yapıp yapmadığını soruyor. Mesela geçen hafta 2. Ay kontrolüne gittik. Gülmeye başladı mı, sesler çıkarıyor mu, kolları ve bacaklarının hareketi nasıl gibi sorular sordu. Bebeğim doktorun odasında hep uyuyor oluyor kendisi uyandırıp bir de bir güzel seviyor muayene ettiği zaman 😂 onun dışında sırtını dinliyor, gözüne ve kulağına bakiyor, eliyle karnını muayene ediyor ve bezini açıp yine elle testislerini kontrol ediyor. Kilo, boy ve kafa çevresi ölçümü yapılıyor.