Zlm 1ana1bebe lcw e bebek h&m indirimlerini takip ediyorum birsuru seybl aldım aslinda bikac zıbın daha alırım tamamdır yaz ısı denize gidersek bikinide alınacak tabi 😄
MeryeminAnnsi Zlm bikini yerine gunestn koruyan vucut.kapatan mayolardan alsanz daha iyi çocukları gunestn korumak lazm
kuzey-21 1ana1bebe aynen o sorunu bende yaşıyorum. Favoriliyorum alayım diyorum bi bakıyorum beden yok. Herkes şimdiden alıyor
sarmaliklahana 1ana1bebe ben büyük alıyorum canım tam beden almadım hiç 3.5 aylık kızım. 1.yenidogdugunda alışveriş yaptım sana kadar giydi artık küçük gelıyor yeter 3.5 aydır giyiyor 😄 Gecen hafta alısveriş yaptım Nisan mayısa kadar giyer yani büyük alıyorum ev içinde zaten. Her ay ona 500 TL alısveriş mi yapıcam. Zaten suan kış sıcka sıcak giyiyor 😄🤭
Zlm 1ana1bebe denk geliyo aslında bazı beğendiğim şeylerde kalmadığı oluyo tabi bende ona göre aratiyorum ki aklım kalmasın 😄
1ana1bebe sarmaliklahana bende büyük alıyorum ya biraz uzun süre giysin diye yoksa zor yani dediğiniz gibi 😂
duyguluanne 1ana1bebe geçen Boyner’den aldım mammamarra marka ve koton kampanya vardı baya uyguna geldi hepsi ulaştı elime çöm güzeller yaza kalırsak herşey almış başını gitmiş biraz da H&M de uygun olanlardan aldım
1ana1bebe duyguluanne Ben biran önce yapmam lazım ya bitiyor valla yazinda aşırı pahalı oluyor bı tişörte 40 TL vermek istemiyorum
serebro 1ana1bebe bence lcw kalıpları tam e bebegin biraz küçük ozellikle hellobaby marka daha da küçük onu hesaba katıp bakın,
Woody 1ana1bebe amazon sürekli takip edin. Ben sürekli 13 14 liraya tshirt sort tayt alıyorum yaz icin su siralar. Koton, panço ve defacto markaları. H&m magazalarda da Onlinedan farklı urunler var. Dün 6 parça kıyafete 80 tl odedim