Nazlanalar Hanımlar merhaba beş ay önce sezeryanla doğum yaptım dikiş Gölgemin sağ tarafında üç parmak yukarısına hissetmiyorum daha önce böyle başına gelen oldu mu bu durum geçici mi Doktora sordum altı ay içerisinde kaybola da bilir kalıcı da olabilir diyor
Gnsglr Nazlanalar aynen öyle canım gayet normal ben doğum yapalı yedi ay oldu hala çok hafifte olsa var merah etme bir çoğumuz yaşadık korkma 🙂
Sedakcby Nazlanalar gittikçe hissizlik hafifliyor endiselencek bi durum değil yani 🌸 ameliyat olan her kişi de olur bu durum doku bütünlüğü bozuluyor sonucta o bölgede sinirler mevcut ve oraya kesi atılıp dikilmesi zedeleyebiliyor buda hissizlige sebep oluyor kesi yerinde veya çevresinde. Sadece sezeryana özgü bi durum da değil.. 🥰❤️
Gnsglr Nazlanalar bilmiyorum csnim doktorunun dediği gibi kimi kaloci gibi geçici ben alıştım ama artık ilk zamanlar çok tuhaf geliyordu ve korkuyordum🙂