Bebeğim 20 saat uyumuyor resmen emzirerek uyutmaya çalışıyorm olmuyor bebeğim kuvezde kaldı 44 gün onun için sütum az emince gelmiyor ve kendi geri atıp sürekli ağlıyor ayağımda salliyorm olmuyor beşiğinde olmuyor ana dizinde de kucağımda da yanına yatınca da hiç bir şekilde uyuyamiyor siz napıyorsunuz uyguladiniz bir yöntem varmı