Kızlar kızım ayın 24’ünde tam 28 aylık olacak.
Tuvalet eğitimine bir türlü cesaret edememiştim, kızım herşeyin farkında yaşına göre çok zeki. Hatta kendi tuvalete gidelim dediğinde ben götürmüyordum sorun bende 😂
Aslında şimdiye çoktan öğrenirdi. Eğitime başlamadım ben ara ara götürüyordum yapıyordu çişini kakasını bir kere denk getirdik. Diyeceğim o ki herşeyin farkında bu sefer emin adımlarla eğitim vereceğim yaza bitsin bu iş istiyorum.
- Gece bezi bağlamak istiyorum altına kaçırmalar olabilir bide gece uyanıp su içen bir çocuk. Bağlamalı mıyım?
- Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum teşekkür ederim şimdiden🙏🏻