Merhabalar microblading yaptırmaya karar verdim, ücretini vs ödedim. Ne zamandır da istiyorum. Tek korkum cildim biraz hassas her türlü maskeyi, cilt bakım ürününü falan kullanamam. Sezaryen dikişim kalın ve yüksek olarak kapandı mesela. Başına bu konuda olumsuz bir şey gelen var mı