Kızım bir iki haftadır yemek seçiyordu demiştim bugün de normalde çok sevmesine rağmen yemek yemedi hiç ve ateşi var. Başı boynu elleri ağzı sıcak. Diş ateşi sanırım 11 aylığız alt 2 dişi var üstler hafif yeri belli. Halsizliği var normalde öğlen uyudu ama yine uyumak istedi daha birkaç saati vardı onun düzenine göre. 1 çay kaşığı calpol verdim yüzünü falan yıkadım uyutuyorum şimdi. Sadece kafamı karıştıran burnu aktı biraz ama hep evdeyiz. Büyük ihtimalle diştir değil mi? Yoksa hem grip hem diş mi acaba? Ne önerirsiniz ne rahatlatır kızımı ya böyle kolay kolay olmazdı hem yemedi hem uyukluyor hem de ateşi var huysuzluğu var. Bekliyorum yorumları 😐