Dilan_34 Annelerim 26 günlük bebeğim var bazen tok olmadigini düşünüyorum mamaya yoneliyorum vazgeçiyorum acaba bebeğimin yok olduğunu nasl anliyabilirim ve goguslerde süt emdikçe glir dglmi ilk çocuk tecrubesizim
sademinannesi Dilan_34 çişli bez sayısını takip ederek doyup doyamadığını anlayabilirsin aylık kilo alımı iyi derse doktorumuz mamaya ihtiyaç duymazsınız sık sık emzirmeye devam edin sütünüzde emzirdikçr artar
NinovaLemi Dilan_34 bebeğiniz emdikce süt gelir. Günde en az 5 cisli bez iyidir. Kilo alimi da size net bir bilgi verir