Sedakcby Balarisi_melisEla benimde oğlum 😂 kucağımda bebeğim tek elle de supururum mahvoluyorrum. Ama bu çok pratik yormuyor yani
gibicibicis Balarisi_melisEla dik süpürge candır bende normal süpürge yok sadece dik kullanıyorum benimki fantom değil korkmaz özellikleri aynı süper mükemmel diyemem ama güzel yetiyor
GokSuM Balarisi_melisEla hem sarısını hem kırmızısını kullanıyorum çok memnunum. Sadece kablosu kısa biraz. Başka dezavantajı yok bence 😌 ama özellikle bu fantomu tavsiye ederim. Önceden fakir de denedim, gırgır gibiydi.
Mavilimtrak Balarisi_melisEla süper bir süpürge büyük supurgelerden daha iyi iş görüyor resmen halıyı kaldırıyor çekerken kesinlikle almalisiniz
Haticedgn Balarisi_melisEla Büyük temizlikte büyük süpürgemi açıyorum. Ama böyle yere bişey döküldüğünde ne biliyim akşam yemek sonrası süpürmem gerekirse bununla süpürüyorum.
ikiprensannesii2 Ben ilk hamileliğimde almıştım ev dubleks valla o kadar rahat ediyorum ki torbasını temiz tutarsan ve durumuna göre de değiştirirsen gayet iş görür şu an fiyatı nedir? Ben 2 sene önce 90a almıştım
Magnolina Balarisi_melisEla ufak tefek kırıntıları topluyor ama evi genel temizlemeye yetmez ucu tekerlekli değil yapışıyor gezdirmek zor oluyor