Merhabalar 5 ay 11 günlük oglum var sadece mamayla besleniyoruz Sma optıpro 1 numara kullaniyorum esim stok yapmak istiyo fakat 2 numaraya gecsem bi sikinti olur mu acaba ona gore mama alacagim 6 aylik olduk nerdeyse bi fikri olan var mi nasil yapmaliyim sizce ?