SeninAnnenBirMelektiYavrm Ben hergün yada gün aşırı yıkıyorum. Her seferindede kafasını vücudunu şampuanlıyorum. Ama acaba her seferinde kafasını şampuanlamasam mı siz nasıl yapiyor sunuz. Bebisim 2 buçuk aylık
elifizm SeninAnnenBirMelektiYavrm 2 günde bir ise kimyasal içermeyen şampuanları sürebilirsiniz lafa derisi yağlanıyor konak vb oluyorlar
sademinannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm her seferinde şampuanlıyorum şampuanlanmadan çıkarsam rahat edemem 😂
egelsenkonuss SeninAnnenBirMelektiYavrm 2.5 aylıkken yazdı bizim günde iki defa yıkadım birinde şampuan kullanmadım. İki günde bir yikarsaniz sampuanlayin
SeninAnnenBirMelektiYavrm sademinannesi bende rahat edemiyorum da o yüzden simdiye kadar şampuanladim hep acaba gerek Yok mu diye düşündüm her seferinde suyla yikasam sadece yeterli olur mu diye düşündüm ama herkes şampuanliyor demekki ☺️
papatya011 SeninAnnenBirMelektiYavrm şampuanlamazsam temizlemiş hissi vermiyor malesef bu kendim içinde öyle günde yapsam yine de kullanırım 🥲
Gryffindor Yeni doğduğunda doktorumuz her banyosunda şampuanlama sadece saf duru su ile yıka demişti neden bilmem 🤷🏻
HonKiPonKiDoNiNo SeninAnnenBirMelektiYavrm Gun asiri yikiyorum kizimi 2 yasinda her seferinde sampuan kullaniyorum.
2_premses_annesi SeninAnnenBirMelektiYavrm ilk 40 gün şampuan sabun sürmedim şu an 2,5 aylık nadiren şampuan sürmüyorum .
Ucancivciv SeninAnnenBirMelektiYavrm her seferinde şampuanlıyorum çünkü yemekleri alıp kafasına sürüyor ☹️☹️ Ama 2 aylıkkende hep şampuanlardım