Merhaba anneler kızım 6 ay 4 günlük beş buçuk aylıkken ek gıdaya başladık ama bebek hiçbir şekilde yemek istemiyor zorla ağzını kapatıyor diliyle ittiriyor ne yapacağım bilmiyorum Bir önerisi olan var mı allah aşkına söylesin güzel güzel şeyler hazırlıyorum hevesle ama yemiyor zamanla alışır diyorlar ama bu yemeği görünce anlıyor herhalde direkt ağzını kapatıyor kafasını çeviriyor ağlamaya başlıyor Bir de bu süre kabızlık problemimiz oldu hala devam ediyor ilk bebeğim ne yapacağımı hiç bilmiyorum 😪😪