zeynepmommm 8. Ayda desteksiz oturdu. Kolay görünsede desteksiz oturmak zor bir iş, kendimizi sabit tutabilmek için vücudumuzdaki bir çok kası aynı anda çalıştırıyoruz. Yani acelesi yok. Devrilsin, çünkü en iyi devrilip kendini toparlarken oturmaya yarayan kasları çalıştırıyor bebekler👍🌼