Bambamorhan benimki ne bulsa tutuyor sanırım şanslıyım. Ama tabi çabuk yoruluyor memede süt az olunca 5 10 dk sonra uyuyor bende onu dert ediyordum ama hemşire aç olsa uyumaz açlık daha baskın demişti. Eğer meme tutmuyorsa lütfen biberon vermeyin. Şırınga ile verin mamayı video falan izleyin nasıl verildiğine bakın. Yoksa hepten memeyi terk eder