Gryffindor bizde ya 3 aylıkta yada4 aylıkta değiştirmiştik şuan 6 aylığız hiç kabızlık sorunu isal sorunu falan yaşamadık çok şükür her bebek farklı tabi 🌷 kücük mama alıp deneyin isterseniz kabul etmezse hiç değiştirmeyin aptamille devam edin kabul ederse kabızlık falan olmazsa smayı daha çok tavsiye ederim ☺️