Bebeğim 3 aylık grip ve bronşiolit atlattı doktor tavsiyesi ile burnunu sürekli açık tutmak lazm ve nebülazatör ile buhar verdik antibiyotik kullandık bir hafta hastanede yattık:( görümcemin de prematüre 34 haftalık bebeği o da aynı hastalıktan oksijen seviyesini sürekli takip ederek bir hafta yattık hastanede bence tekrar götürün doktora ilerleyen durumda küveze bile alma riski oluşuyor.oksijen seviyes takip edilmeli, burun sürekli açık olmalı geçmiş olsun şimdiden