Havvakck Kızlar evi haftada kaç kere süpürüyosunuz ben 2 kere açabiliyorum kızım 6 aylık vakit kalmıyo ama açıncada onu ihmal etmiş gibi oluyorum siz nasıl yapıyorsunuz ben gibi olan var mı ?
Sariiannee Havvakck Ben her gün bazen günde iki kere açıyorum çünkü kırıntı oluyor hep.Oğlum 3,5 yaşında sıra sıra yapıyoruz eviniz çok mu büyük ?
Reyna Havvakck günde 2-3 kere açiyorum ben şarjlı süpürge oldugu için de kolay oluyo oğlum çok yemek döküyor mecbur
Rojdaa Havvakck Ay benimki de öyleydi ilk zamanlar nefret ediyordum ha çok uğraşıyor insan valla sonradan toz torbalı aldım oh rahatladım
alptoyyy Havvakck 16 aylık ama her zaman böyleydi ilk altı ay bir kere açardım ek gıdaya geçti geçeli günde iki kere birde saçlarım dökülüyor iyice ortalık batıyor
iki_prens_annesi Havvakck haftada 3 4 gun geri kalan girgir oluyo yetisemiyom zirt pirt makina acmaya 🙄😄
Eminos Havvakck robot süpürgem var haftada 2-3 calistiriyorum robot supurgem olmadan da haftada 2 heryeri yapardim her sabah kahvaltidan sonrada oturma odasi antre mutfak mutlaka supururdum
Ayseege6156 Havvakck hergün açıyorum oğlum 11 aylık oda süpürgenin peşinde geziyor 😂 1 saatte bitireceğim işi 3 saatte bitiriyoruz beraber 😂 haftada 1 de derşn temizlik mutlaka 🙈
Eminos Havvakck gecen sene kasim ayinda almisti esim o zamandan beri supurge açmıyorum hic 14 ay olacak alali