Asfgj Hanımlar Oğlum 18 aylık memeyi bırakıyoruz çevremde herkes biberonla süte alıştır diyor düşünceleriniz neler kafam çok karışık 18 Aydan sonra biberona alıştırmak mantıklı mı bilemedim