Hanımlar 5 aylık oğlum var
yumurtalıklarının birinin inmediğini söyledi cerrahi doktor
1 yaşına kadar kontrolde tutup bekleyelim eğer inmezse ameliyat olması gerekirmiş
var mı bu konuyla alakalı bilgisi olan anneler?
sonradan iner mi? Ameliyat ve ameliyat süreci nasıl zor mu?