Çok iyi yapıyorsun. Benim bebegimde 2 aylik başta o şekilde uyuyordu. Sonra aşı zamanları huzursuz diye kucağa aldık alış o alış. Kucakta uyuyor. Bir de pişpiş istiyor. Tam pişpişi kestik hem sünnet oldu hem de 2. Ay aşıları denk geldi. Çok huzursuz olduğu için yine kucakta pispisleyerek zoraki uyutuyorum.