Yigiit_efeninn_annesi Evett güzel anneler bebislerin öğle menüsünde neler var biraz fikir verin garii🤭
Han30 Yigiit_efeninn_annesi ben bugün kıymalı ıspanak çorbası yaptım. Eşimde nöbetçi birlikte yedik. Akşamada yeriz. Dünden karnabahar brokoli haşladım yanınada onlar