Oglusm Kızlar eşimin normalde 15inde biticekti karantinası şimdi 8ine düşmüş ne zaman gidip tekrar test yaptırsa doğru sonuç alır sizce
Balkupum2505 Oglusm 5. Günde test yapilip negatife dondüyse karantina bitiyo. Halâ pozitif ise 8. Gün otomatikmen hes kodu yesile dönüyormus
Ikrazumra19 Oglusm peki omicron olan varmi yani nasil geciyor acaba normal korona atlattik ama rabbim tekrar yasatmasin kimseye
BugsBunnyy Oglusm yeni karantinaya girenler icin gecerli sanirim eskiler 10. Gun verip negatifse cikabiliyor o da sistemden degistirirlerse
1234___ Vay be ilk başlarda Covit olan birinin camakan içine katarlardı yanında da özel kıyafetli doktorlar nerden nereye 🤔
Nil614kara 1234___ Bir ara birde herkes video paylaşıyordu italyada bi kadın paylaşmıştı nasıl bir korkuya sürüklediler insanları o zamanlar