Kızlar bebeğimin süt ürünlerine alerjisi var bende diyet yapıyorum bu ay kilo alımı çok düşük 400 gr almış bu arada bebeğim 3 aylık sağlık ocağındaki ebemiz su içimini 3 lt olarak tüket işe yarar dedi bu şekilde içsem hemen faydası olur mu bilgisi olan yazabilir mi acaba