Yaseminn12 Kızlar oğluma 3 gün önce bronşit tanısı koydular dün gece 39.7e kadar ateşi oldu bugünde ateşli anlık düşüyor dün götürdük ciğere balgam dolmuş dedi başına böyle bi durum gelen varmı nasıl geçti iğne antibiyotik falan verdi ama ateşi yüksek olunca korkutuyo😓
BirAlparslanAnnesi Yaseminn12 verdiği iğne zaten direkt ciğer temizleyici ihmal etmeyin ilaçları kullanın ventol falan verdiyse saatini aksatmadan yapın..çok geçmiş olsun
Fatmaaa22 Yaseminn12 7 damla kekik yağı bir bucuk yemek kaşığı hakiki zeytinyağı karıştırın çocuğun sırt bağır ve ayak altlarına masaj yaparak sürün sırtına ve bağrına ağız mendili kapatıp üstüne koyun yünü koyun ( yorgancılarda falan satılıyor). 2 saate bir bebek vicksi sonraki 2 saatte bu karışımdan sürün hep yünü kapatın ama. Ben ilaçları da kullandım ilaçların yanında bunu da yaptım çok faydası oldu ama benimkinin ateşi yoktu ateşliyken bu yapılır mı bilmiyorum. Ciğerleri çok dolduysa hastaneye yatırması lazım doktorun. Başka doktora gidin isterseniz
Yaseminn12 Fatmaaa22 çok sağolun öyle bir durum olsa yatırırlardı heralde 2 tane antibiyotik verdiler hava veriyorum geçer inşallah
wangel Bizde yeni atlattık kızım 15 aylık evde hava ve antibiyotik tedavisi. Terleyince hemen üstünü değiştirin, cok yorulmasın bol bol uyku ve dinlenmesi gerek. 1 hafta veya 10 gun içinde kendine geldi kızım.
Yaseminn12 wangel hasta olucak diye dışarı bile çıkartmıyordum sırtında her zaman havlusu olur nerden kaptı anlamadım 2 tane antibiyotik verdiler hava veriyorum geçer inşallah çok sağolun ☺️
Yaseminn12 wangel çok şükür ateşi geçince biraz yiyor suyunu yanından ayırmıyorum keyfide yerinde ama ateşli olunca çok kötü oluyor sizde ateş olmuşmuydu olduysa kaç gün sürdü