Oğlum 17 aylık, gündüz ve gece uyku saatleri düzenli ayni saatlerde uyur genelde. Tek sorunumuz gece sabaha kadar 1 saatte bir kalkip emmek istemesi. Sallayarak ve memede uyuyor. Gece beslenmesini su vererek kesmeyi denedim ama su icmiyor biberon emzikte tutmuyor. Her uyandiginda nasil basa cikacagim surekli sallamam mi gerekecek bu seferde bunu dusunuyorum. Sorum size, gece beslenmesini nasil kestiniz? Ve uyaninca geri uykuya dondurmeyi nasil basardiniz? Bu seruven kac gun suruyor? 🙏