guldennnn Bebeğim 15 günlükken iki memeden 120 cc den fazla süt çıkıyordu şimdi bebeğim 2 aylık, iki mememden en fazla 60 cc süt çıkıyor 😫bir de ilk zamanlar gece uyuyup uyandığım zaman memelerim taş gibi olup doluyordu şimdi saatlerce emzirmesem bile memem dolmuyor neden olabilir sizce? sizin ne kadar çıkıyor ne yapmalıyım bilmiyorum😞
Toprak-hira59 guldennnn bizimde 1 haftalikken 90 cc cikiyordu simdi 22 gunluguz ikisinden 30 bile cikmiyor ve yavrum doymuyor mamaya basladık nasıl arttırıcaz bu sütleri yemedigim icmedigim sey kalmıyor gelmiyor diye sıkıntı yaptıkca iyice gitmeye basladı sanki 😪😪
-erCansu- guldennnn mememden 10 cc çıkan ben 32 aya kadar emzirdim sağınca çıkan süte bakmayın lütfen bol bol su için dinlenmeye çalışın sütünüzün yettiğini düşünün diyosanızki az çiş kaka yapıyor emzirdikten hemen sonra mama verin ama emzirmekten vazgeçmeyin inanın olur
guldennnn Ipegim güvenmediğim için mama veriyorum baştan beri😣 git gide mama miktarı çoğalıyor anne sütü azalıyor çok üzülüyorum
Ipegim guldennnn ay hayır kilo alıyorsa besleniyordur tabii olmasa mama ver ama memeye odaklan lütfen
guldennnn Toprak-hira59 çok tuhaf git gide sütün artması lazımken azalıyor 😔 stres yapa yapa doğumdan beri 20 kilo verdim 😔
Nihalllll Toprak-hira59 tavsiyem sağım yaparken sütünü az gelir bebek en güçlü sağım makinesinden 10 kat daha iyi çeker. Kilo alımı iyiyse haftalık tartın. Mama vermeyin sürekli emzirin emzirdikçe sütünüz artar. Bir de bol için. Bebeğiniz uyuduğunda siz de yatın. Yiyip içmenin etkisi yok.
guldennnn -erCansu- emzirmeyi hiç bırakmadım mama vermemek için çok direniyorum emziriyorum ama yetmediğini anlayınca yine mama yapıyorum mecbur
spaceship Çünkü artık memeler terbiye olmuş. Yani bebek çektikçe gelir, süt üretimi devam eder. Sağım ile bebeğin emdiği bir olmuyor zaten. Bir süre sonra öyle taş gibi olmuyor, yumuşak oluyor memeler. Ne çok memeler demişim yok artık canım daha ne memeler.
Toprak-hira59 guldennnn aynen öyle birazcık emiyor süt kesilince kıyametleri kopartiyor gelmedigi icin ilk baslarda uyku uyuyamiyordm sızlamasından tas gibi oluyordu 😪
Toprak-hira59 guldennnn aynı bizi anlatiyorsunuz sanki bende direniyorum zorla emzirmeye calisiyorum sonra esim dayanamiyor cocuk ac agliyor diyip mama verdirtiyor hemen bende kıyamıyorum aglamasina
-erCansu- guldennnn nerden anlıyosn mesela yetmediğini kilonalımı falanbaz ise tabi mama takviyesi yap ama yetmiyor diye düşünürsen sürekli stresten olan sütünde gider
guldennnn Toprak-hira59 demekki çoğu kişi aynı şeyleri yaşıyoruz kime sorsam herkes benim gibi 😔 üzücü bir durum ama bu günlerde geçecek inşallah
guldennnn -erCansu- doğduğundan beri mama takviyesi yapıyorum son 15 20 gündür memeden çok mama içiyor kilo alımı normal gidiyor demekki mama vermesem yetmez diye düşünüyorum ne biliyim çıkamadım lohusa psikolojisinden😔
Lidya-t Göğüslerin terbiye oluyor normal süt oluşumunu da moral çok etkiliyor stres yapmadan devam edin sadece sağarak 1 yaşıma kadar anne sütü verdim mama takviyesiz.Bol su tükettim sağdığımda 210 cc çıkıyordu iki göğüsten stok bile yapıyordum .Emzirememiş olabilirim ama hiçte önemli değil sonuçta sağarak verdim Ayrıca 45 kiloydum süt yemekle değil bol suyla oluşuyor.3 saatte emzirir gibi sağdım
guldennnn Nihalllll bebeği emziriyorum ilk 3 4 dk güzel emiyor sonra süt damla damla gelmeye başladığı zaman çok sinirleniyor emmeyi bırakıyo 😟 zaten yiyip içtiğim yok stresten 20 kilo verdim doğumdan beri😏 uyku önceden çok etki ediyordu şimdi o da etkisiz
Toprak-hira59 Nihalllll ama 2 gögsumu emsede araniyor doymuyor aglamasi kesilmiyor ne zaman mama veriyorum sonra sakinlesiyor karni tokken gazdan bile aglamaz oyle etrafa bakinir ama sütümle doymadigini cok belli ediyor 😔
Toprak-hira59 guldennnn acaba normalde biz mi fazla kuruntulu olduk amlamıyorum ki biberona alistikca meme reddi de basliyor bazen zor tutturuyorum tamamen birakmasindan korkuyorum